
Assalamualaikum wbt~~ ana ada buku baru... Alhamdulillah selamat sampai semuanya dari Indonesia... :D ada satu buku saja yang ana mau alum ana beli... yang ana start baca udah is "Kala Sakit Menerpa" and "Aisyah the True Beauty"... :) siuk kamu~~
Kalau kan order boleh.. arah (sahabatmuslim.com) sebenarnya ana atu cuba2 saja beli... manaalah tau sampai.. sekalinya ada some problems masa I ordered atu..
TIPS:
kalau kamu order make sure you remember the Names of the Books that you Ordered... pasalnya masa atu I ordered and they didn't have the names of the books that I ordered in their database... tapi dalam halangan catu~ makes me to want MORE! soo I searched again thru the website and ingat2kan kembali which books I ordered... akhirnya ada 4/5 ... and the 5th one I really forgot... but insyaAllah kalau ingat, I will tell them.. :) drang trustworthy, insyaAllah kalau we believe and redha, sampai tue~~
Me, Saya, Ana: Order, jgn tak order :p
PS: HAPPY BIRTHDAY WAFI! Semoga Allah sentiasa melimpahi Wafi dgn rahmat :)
No comments:
Post a Comment